گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۴۶ مورد

پیام تبریک دکتر براتی زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

چهارشنبه ٢ فروردین ١٤٠٢ ساعت ١٠:٣ ق.ظ   ( بازدید : 780 نفر )


دکتر حسن براتی زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با صدور پیامی، فرارسیدن سال نو شمسی که با ماه مبارک رمضان مقارن شده است را تبریک گفت.

«یا مقلب القلوب و الابصار / یا مدبرالیل و النهار / یا محول الحول و الاحوال / حول حالنا الی احسن الحال» 

بی شک فصل بهار، یکی از زیباترین مواهب خداوند است؛ بهاری که انعکاس روح دلنشین طبیعت را به بشر نوید می دهد و چه خوش که بهار طبیعت امسال با ماه میهمانی خدا متقارن شده است.  

اینک که در واپسین روزهای سال 1401 و روزهای منتهی به آغاز بهاری دیگر هستیم، ضمن ارج نهادن به همه تلاش ها و زحمات کادر بهداشت و درمان و جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی،  قدردان تمامی رشادت ها و از خود گذشتگی های آنان هستیم.  

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به خصوص شهدای سلامت و 3 هزار شهید والامقام خراسان شمالی، فرارسیدن سال 1402 و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و ماه میهمانی خدا را خدمت تمامی همکارانمان تبریک و تهنیت عرض می کنیم و امیدواریم به لطف الهی، ضمن تداوم و تلاش در مسیر ارتقا شاخص های بهداشتی و درمانی استان، با تمام ظرفیت های فعلی خدمات قابل قبولی به هم استانی های خوب و ولایتمدارمان ارائه دهیم و نقشی در جهت اعتلای کشور ایران عزیزمان داشته باشیم.  

اینجانب سالی پر برکت همراه با سلامتی و معنویت، سعادت و شادکامی برای برای یکایک همکارانمان در دانشگاه علوم پزشکی استان از درگاه ایزد منان خواستارم.

 


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...