گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۰۰۲ مورد

بیانیه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به مناسبت روز جهانی قدس

چهارشنبه ١ مرداد ١٣٩٣ ساعت ١٢:٢٥ ب.ظ   ( بازدید : 663 نفر )


روز قدس یادآور فریاد بلند امام خمینی (ره) در برابر آمریکا و مولود نامشروع آمریکا و انگلیس یعنی رژیم جعلی صهیونیستی است.

 

 

 

 

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن محکوم کردن حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و حمایت قاطع از مردم بی دفاع غزه، به مناسبت روز جهانی قدس و شرکت اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی، بیانیه ای صادر کرد.

روز قدس یادآور فریاد بلند امام خمینی (ره) در برابر آمریکا و مولود نامشروع آمریکا و انگلیس یعنی رژیم جعلی صهیونیستی است.

روز جهانی قدس، روز نمایش قدرت آزادگان جهان بر علیه استکبار و استبداد جهانی و روز تجلی فریاد مظلومیت مردم فلسطین در مقابل ددمنشی ها و تجاوزگری های وحشیانه صهیونیزم و رژیم اشغالگر قدس است.
امسال روز جهانی قدس و برگزاری باشکوه آن اهمیتی مضاعف دارد؛ چرا که جلادان سفاک صهیونیستی با کشتار مردم روزه دار نوار غزّه و قتل عام کودکان و زنان فلسطینی، حمامی از خون به راه انداخته اند و عجیب تر اینکه، مدعیان دروغین حقوق بشر و منادیان آن، چشم بر این جنایات غیر انسانی بسته و در مقابل آن سکوتی شرم آور نموده اند.

حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در شرایطی به وقوع می‌پیوندد که سوریه و عراق در معرض تهاجم وحشیانه گروه‌های تکفیری از جمله داعش قرار گرفته‌اند و رژیم اشغالگر قدس با سوء استفاده از این شرایط، با حملات هوایی به ساکنان بی‌دفاع غزه، صد‌ها زن و کودک را قتل عام نموده و هزاران نفر را نیز زخمی کرده است.

اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز دوشادوش امت شهید پرور استان، بار دیگر در تحقق این حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری (حفظ الله) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خشم، نفرت و انزجار خود را در صفوفی به هم فشرده و با مشت های گره کرده به نمایش خواهد گذاشت و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نماید در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و لرزه بر اندام پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و متحدانش بیندازند. باشد که این همراهی موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی در این روزهای سخت و خونین باشد.

 


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...