گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۵۷ مورد

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسیت هفته ارتباطات و روابط عمومی

چهارشنبه ٢٦ اردیبهشت ١٣٩٧ ساعت ٨:٢٤ ق.ظ   ( بازدید : 232 نفر )


بسمه تعالی
"روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است و در عصر حاضر که عصر ارتباطات سریع می باشد وجود چنین تشکیلاتی آن هم در سطحی متعالی و برخوردار از روش های پیشرفته و البته الکترونیک برای ارتباط و اطلاع رسانی، امری ضروری و غیر قابل اجتناب است."        مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
بی شک 27 اردیبهشت ماه و "روز روابط عمومی و ارتباطات"  تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون هنر و فن روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه ها و سازمان ها تبدیل شده است.
امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد .
نامگذاری این هفته بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را به عنوان هنرهشتم یادآورشویم و دستاوردها و تلاش مجموعه روابط عمومی دانشگاه را ارج نهیم. بی تردید در دنیای امروز که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد می‌شود، تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی در هر سازمان است و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آن ها به شمار می رود؛ همچنان که بهبود کیفی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی است.
اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران پرتلاش مدیریت روابط عمومی و کارشناسان و فعالان این حوزه در واحدهای تابعه دانشگاه که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی و با تدبیر و امید در جهت تحقق اهداف عالیه دانشگاه فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق روزافزون تمامی تلاشگران حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی را آرزومندم .

دکتر علی حق بین


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...