گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۷۲ مورد

نشست مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه با مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه با حضور رئیس دانشگاه

سه شنبه ٦ اسفند ١٣٩٢ ساعت ٨:١٢ ق.ظ   ( بازدید : 767 نفر )


رئیس دانشگاه در نشست مشترک مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه: روابط عمومی پیشانی دانشگاه است و باید شأن دانشگاهی آن را ارتقاء بخشید.

 

 

 

رئیس دانشگاه روابط عمومی را پیشانی دانشگاه عنوان کرد که باید شأن دانشگاهی آن را ارتقاء بخشید.

به گزارش «وب دا» دکتر «ابراهیم گلمکانی» با حضور در نشست مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه با مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه، بر اهمیت جایگاه روابط عمومی تاکید کرد و اظهار داشت: انعکاس و بازخورد صحیح عملکرد وسیع دانشگاه در حوزه های مختلف بهداشتی، درمانی و آموزشی و وسعت خدمات دهی به طیف گسترده ای از مردم جامعه، به عملکردروابط عمومی دانشگاه وابسته است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی باید برای انعکاس مناسب تلاش ها و پیشرفت های یک سازمان به جامعه و ایجاد نگرش صحیح در مردم بکوشد.

وی خاطرنشان کرد: در روابط عمومی، نه دِین مالی که انگیزه و پشتکار باید موتور محرکه باشد و بایستی جهشی نو و تحولی در خور شأن دانشگاه در این حیطه ایجاد شود.

وی با اشاره به این که منکر وجود برخی کسری ها در سازمان نیستیم و برای جبران آن ها تلاش می کنیم، تاکید کرد: سیاست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عمق بخشی و کیفی تر کردن خدمات است.

دکتر «گلمکانی» با اشاره به اجلاس اخیر روئسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور با رئیس جمهور، اظهار داشت: سلامت یکی از اولویت های اساسی دولت و شخص رئیس جمهور محترم است و با این نگاه به سمتی می رویم که در بازه زمانی کوتاه بتوانیم بخشی از کاستی ها را جبران کنیم و در این فاصله نباید از تلاش برای ارتقای کیفیت دست برداریم.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه نیز در ادامه عنوان کرد: توجه و تاکید ریاست دانشگاه به جایگاه روابط عمومی هم چون چراغ راهیست که مسیر را به ما نشان می دهد و باعث دلگرمی و تلاش مضاعف مجموعه روابط عمومی دانشگاه خواهد بود.

دکتر «عبدالله شکریان» تصریح کرد: روابط عمومی دانشگاه با شعار «دوستی با همه، دشمنی با هیچ کس» می کوشد تا با برقراری ارتباط موثر درون و برون سازمانی، وظایف خود را به بهترین نحو ایفا نماید.

وی تاکید کرد: باید بخواهیم تا بتوانیم وظایف خود را درست انجام دهیم و باید به این وظایف واقف باشیم تا قوی تر عمل کنیم.

بر پایه این گزارش، در پایان جلسه مسئولان و کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه سوالات و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

 


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...