گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۴۹ مورد

برگزاری جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه با حضور مسئولان

دوشنبه ٢٨ بهمن ١٣٩٢ ساعت ٩:٥ ق.ظ   ( بازدید : 1005 نفر )


جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه با حضور مسئولان در تالار شهید لنگری برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش «وب دا» رئیس دانشگاه در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به دانشجویان ورودی بهمن ماه، اظهار داشت: شما عزیزان در مسیر جدیدی از زندگی گام نهاده اید و نیروی جوانی ضامن رسیدن شما به اهداف بلند و متعالی خواهد بود.

دکتر «ابراهیم گلمکانی» تصریح کرد: اگر انرژی و فرصت جوانی را قدر بدانید و در راه پیشرفت و موفقیت از آن بهره بگیرید، هیچگاه در آینده حسرت روزهای گذشته را نخواهید خورد.

وی خاطرنشان کرد: با توسعه رشته های تحصیلی و افزایش پذیرش دانشجو، اینک شمار دانشجویان این دانشگاه به حدود 1500 نفر می رسد و این امر مجموعه دانشگاه را در هر چه کیفی تر کردن خدمات آموزشی و فرهنگی ارائه شده، مصمم تر می کند.

وی افزود: به رغم تلاش های انجام شده جهت ارتقاء کیفیت در حوزه آموزش دانشگاه، دانشجویان نیز باید با تلاش مضاعف، در مسیر کسب علم و دانش و رشد همه ابعاد وجودی خود و برطرف کردن کاستی ها بکوشند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه نیز در این آیین ضمن خیر مقدم به دانشجویان گفت: شما عزیزان باید در عرصه علم آموزی و معرفت اندوزی، با نیت های خالص و تلاش و پشتکار به دنبال بهره گیری از امکاناتی باشید که دانشگاه در اختیار شما قرار می دهد.

دکتر«بهرام بی باک» اضافه کرد: در نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92، 180 دانشجو به جمع دانشجویان دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی، بهداشت و پرستاری – مامایی دانشگاه اضافه شد.

معاون آموزشی دانشگاه نیز در ادامه عنوان کرد: مجموعه دانشگاه تلاش می کند تا محیطی مناسب فراهم آورد تا شما از فرصت ارزشمند دانشجویی به درستی بهره ببرید.

دکتر «رضا گنجی» گفت: آموختن دشوار است اما شیرینی هایی دارد که فقط نصیب افراد سخت کوش می شود.

وی بر لزوم پاسداری از انرژی و فرصت طلایی جوانی تاکید کرد و افزود: باید در فضای تدبیر و امید که در جامعه حاکم است همگی به سمت پیشرفت و تعالی گام برداریم.

 


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...