گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۹۲ مورد

تاکید رئیس دانشگاه درآستانه روز دانشجو و در آیین با شکوه نماز جمعه بر لزوم توجه ویژه به مشکلات دانشجویان استان

شنبه ١٦ آذر ١٣٩٢ ساعت ٥:٥٣ ق.ظ   ( بازدید : 519 نفر )


رئیس دانشگاه درآستانه روز دانشجو و در آیین باشکوه نماز جمعه بر لزوم توجه ویژه به مشکلات دانشجویان استان تاکید کرد .

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی « وب دا » در دانشگاه ، دکتر « ابراهیم گلمکانی » به عنوان سخنران پیش از خطبه نماز وحدت بخش جمعه بجنورد و به مناسبت گرامیداشت 16 آذر «روز دانشجو » در جمع نمازگزاران ، توسعه فضای دانشگاهی کشور و استان خراسان شمالی را یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

وی تصریح کرد : شمار مراکز دانشگاهی و آموزش عالی در استان 2 رقمی شده است و در حال حاضر 4 هزار عضو هیئت علمی و قریب به 50 هزار دانشجو در این مراکز حضور فعال دارند که برکت بزرگی برای استان محسوب می گردد .

دکتر « گلمکانی » با ارائه آماری از تمام دانشگاه های استان خاطرنشان کرد : در دانشگاه علوم پزشکی استان 127 عضو هیئت علمی و بالغ بر هزار و 400 دانشجو در 23 کد رشته و 6 دانشکده فعالیت و اشتغال به تحصیل دارند .

وی گفت : به تعبیر امام خمینی (ره) " دانشجویان کلید سعادت و قوه متفکره ملت " و عامل خیر و برکت و مجد و عظمت استان ما هستند.

وی تاکید کرد : نیاز دانشجویان به اقتضای شرایط سنی و اجتماعی آن ها وسیع و پراکنده است و تاکنون نتوانسته ایم همگام با توسعه جامعه ، تمامی امکانات مورد نیاز آن ها را فراهم نماییم .

وی اظهار داشت : مسئولان بایستی در سیاستگذاری های خود به توسعه متناسب با نیازهای جامعه و سیستم دانشگاهی بیشتر توجه کنند تا اشتغال زایی مناسب برای دانش آموختگان رشته های دانشگاهی مختلف فراهم شود .

به گفته وی مردم منطقه نیز که خود گسترش سیستم دانشگاهی را مطالبه کرده اند می توانند با حمایت های خود به ویژه حمایت معنوی از دانشجویان ، به رفع مشکلات و نیازمندی های آن ها کمک کنند .

دکتر « گلمکانی » تاکید کرد : همین طور که خیرین مدرسه ساز و خیرین سلامت گام های ارزشمندی در راه خدمت به جامعه بر می دارند ؛ «خیرین خوابگاه ساز» نیز باید وارد عرصه حمایت از قشر دانشجو شوند .

وی در خاتمه سلامتی رهبر معظم انقلاب و توفیق روز افزون مسئولان و خدمتگزاران نظام در دولت تدبیر و امید را از درگاه ایزد متعال مسئلت نمود و ایجاد فضای آرامش و تفاهم در ارتباطات جهانی را به ملت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نمود.


منبع : چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...