گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۹۹۹ مورد

نمایشگاه و فروشگاه دائمی کتاب در دانشکده پزشکی بر پا شد.

یكشنبه ١٠ آذر ١٣٩٢ ساعت ٣:٤٦ ق.ظ   ( بازدید : 869 نفر )


به گزارش «وب دا» معاون پژوهشی دانشگاه ضمن اعلام این مطلب گفت: کتاب های درسی در حوزه علوم پزشکی و پیراپزشکی در این مکان به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان و دانشجویان رشته پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد ارائه می شود.

دکتر«علیرضا گلشن» با تاکید براین که در آمدزایی هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه نیست،ادامه داد: نمایشگاه دائمی کتاب به این منظور در دانشکده پزشکی برپا شد که دانشجویان واستادان برای تامین کتاب های مورد نیاز خود به استان های دیگر نروند.

وی با اشاره به این که در این مکان تالیفات اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز ارائه می شود، اظهار داشت: تا چند ماه آینده رونق این نمایشگاه بیشتر خواهد شد و دانشجویان می توانند کتاب های درسی مورد نیازخود را اعلام کنند تا در مدت 2 هفته این منابع درسی در اختیارشان قرار بگیرد.

 دکتر« گلشن» با بیان این که به استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز اعلام شده تا کتاب های درسی مورد نیاز دانشجویان را اعلام کنند، افزود: با انتشاراتی های کتب پزشکی کشور هماهنگی به عمل آمده تا کتاب های مورد نیاز دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان را به شکل امانت در اختیارمان قرار دهند و بعد از فروش آن هزینه اش را تامین کنیم.

وی تاکید کرد: کتاب های مورد نیاز دانشجویان با تخفیف در اختیار آن ها قرار می گیرد.

 


منبع : چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...