گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۰۳ مورد

برگزاری همایش دانشجویان جدید الورود دانشگاه در اردوگاه رویین اسفراین

سه شنبه ٩ مهر ١٣٩٢ ساعت ٤:١٢ ق.ظ   ( بازدید : 439 نفر )


همایش دانشجویان جدید الورود با حضور سرپرست، معاونان و مدیران دانشگاه در اردوگاه رویین اسفراین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری «وب دا» معاون دانشجویی ـ فرهنگی دانشگاه در این آیین اظهار داشت : ورود 334 دانشجوی جدید دانشگاه در رشته های مختلف پزشکی،علوم آزمایشگاهی، بهداشت، پرستاری و مامایی، اتاق عمل، هوشبری و فوریت های پزشکی را خیر مقدم عرض نموده و با حمایت های رئیس محترم دانشگاه می کوشیم تا خدمات موثر و مناسبی به این عزیزان ارائه دهیم.

وی رسالت معاونت دانشجویی ـ فرهنگی دانشگاه را فراهم کردن زمینه لازم برای تحصیل بهتر دانشجویان عنوان کرد و گفت : تمام تلاش ما این است که مشکلات دانشجویان در بحث خوابگاه، سلف سرویس، سرویس ایاب و ذهاب، وام های دانشجویی ،کلاس های فوق برنامه، تربیت بدنی و دیگر امور به حداقل برسد.

وی تاکید کرد : آنچه روش خوب زندگی کردن، راه رسیدن به موفقیت ها و وظیفه ما در قبال جامعه را مشخص می کند، فرهنگ است و ما در دانشگاه برای دستیابی به تعالی و رشد فرهنگی دانشجویان وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

وی خاطر نشان کرد : تشکل ها و کانون های دانشجویی خوبی در دانشگاه و در عرصه فرهنگی فعال است و اداره مشاوره نیز خدمات ارزشمندی به دانشجویان ارائه می دهد.

سپس مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در ادامه عنوان کرد : جایگاه علم و عالم، برترین جایگاه هاست و علم اندوزی گرانقدر است اما اگر با یاد خدا و ایمان همراه شود باعث رشد و تعالی و خلیفة اللهی انسان می شود.

حجت الاسلام دکتر «مرتضی موسوی جاجرمی» تصریح کرد : علم قدرت است و ایمان به آن جهت     می بخشد و علم بدون اخلاق نتیجه منفی به همراه دارد.

وی با اشاره به آن که در آیات الهی در کنار علم آموزی به تزکیه و پرورش نفس اشاره شده است، بیان کرد : اسباب اندوختن علم در دانشگاه فراهم است و دانشجویان عزیز باید برای رشد و تعالی ایمان خود تلاش کنند و برای این منظور باید به واجبات و عمل صالح روی بیاورند و از محرمات پرهیز نمایند.

 


منبع : چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...