گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۷۲ مورد

برگزاری نشست بصیرتی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه

یكشنبه ٧ مهر ١٣٩٢ ساعت ٦:٣٢ ق.ظ   ( بازدید : 447 نفر )


نشست بصیرتی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس از سوی پایگاه بسیج فجر و بسیج جامعه پزشکی دانشگاه درتالار شهید لنگری بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی " وب دا" ، فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی گفت: با استفاده از قلم و بیان نمی توان مضمون دفاع مقدس و ارزش های ایثارگران و شهدا را به نگارش درآورد چرا که ظرفیت انتقال این همه مفاهیم وجود ندارد.

"سردار یوسفعلی زاده " اظهار داشت: به برکت 8 سال دفاع مقدس دیگر فریاد اسلام خواهی و حق طلبی در دنیا فراگیر شده است.

وی افزود:دفاع مقدس به ما آموخت که می توانیم حتی با دست خالی در مقابل دشمنان در تمامی عرصه ها پیروز شویم و علی رغم تهدید ها و تحریم ها در مقابل سلطه گران سرخم نکنیم.

فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی  با بیان این مطلب که امروز در مرزهای دانش جهانی قرار گرفته ایم، خاطرنشان کرد: در اکثر حوزه ها به خصوص پزشکی اقدامات ارزشمند بسیاری انجام شده است و نظام جمهوری اسلامی از آب و گل درآمده و توانمند تر شده است.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه نیز گفت: 8 سال دفاع مقدس با وجود اقدامات ناجوانمردانه دشمنان و تلخی های جنگ ، برای کشور عزیز ما شیرینی هایی چون اتحاد ، همدلی و خودباوری به همراه داشت.

دکتر «رعنایی» تصریح کرد : تفکر بسیجی دوران دفاع مقدس باید در خانواده ها و جامعه ما نهادینه شود تا بدون هیچ چشمداشتی همه برای ساختن کشور خود تلاش کنیم.

ایران همواره مورد سوء ظن سایر کشورها قرار داشته لذا ما باید همواره آماده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم تا به آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران که به برکت خون این عزیزان حفظ شده است خدشه ای وارد نشود.

 


منبع : چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...