گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۵۰ مورد

بیانیۀ 115 دانشجوی نمونه کشوری به مناسبت انتخابات

دوشنبه ١٣ خرداد ١٣٩٢ ساعت ٤:٥٢ ق.ظ   ( بازدید : 474 نفر )


بیانیۀ 115 دانشجوی نمونه کشوری سال 1391 وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت دعوت از آحاد مردم به شرکت در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری منتشر شد

بیانیۀ 115 دانشجوی نمونه کشوری سال 1391 وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت دعوت از آحاد مردم به شرکت در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری منتشر شد. متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کشور و ملت بزرگ و مقاوم ايران به رئيس جمهوري نياز دارد که در عرصه بين المللي و در مقابل استکبار، نترس و شجاع، و در عرصه داخلي نيز صاحب برنامه، حکمت، تدبير، معتقد به اقتصاد مقاومتي، داراي تهذيب اخلاقي، به دور از حاشيه سازي وتشويش آفريني و داراي شعارهاي منطقي و منطبق با واقعيت باشد.»

«مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)»

 

در سالي که سکان‌دار با بصيرت کشتي انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه­ای (مدظله‌العالی) آن را «سال حماسۀ سیاسی و حماسۀ اقتصادی» نام­گذاري کرده­اند، آزمون بزرگي آغاز شده است که قبولي در آن جز با نگاه جهادي و حماسي امکان­ پذير نيست. انتخابات ریاست جمهوری به حق، مظهر تجلّی ارادۀ امت جهت مشخص کردن سرنوشت خود می‌باشد. نظام حاکم بر جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم­سالاری دینی، الگویی بی ­نظیر و درخشان را در عرصۀ بین­المللی به نمایش می‌گذارد و هر بینندۀ منصفی را مبهوت و خیره می­کند. امسال نیز که توسط مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام «سال حماسۀ سیاسی و حماسۀ اقتصادی» مزیّن شده است، بارِ انتخاباتی بزرگ و پرشکوهی را به دوش می‌کشد و مقدرات عمومی چهار سال آیندۀ کشور در این سال رقم خواهد خورد.

آحاد ملت هميشه در صحنۀ ایران بزرگ اسلامی؛

اکنون که در ادامۀ همت والای حضرت امام خمینی (ره) و با استمداد از بصیرت رهبر مسلمین جهان حضرت آیت­الله العظمی خامنه­ای (مدظله‌العالی)، شاهد بیداری اسلامی در ملت­های جهان اسلام هستیم و این ملت­ها چشمان خفته را باز کرده­اند، سیمای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگو و منادی عدالت و آزادی، جهان و جهانیان را به خود خیره کرده است. از این­رو ما دانشجویان نمونه کشوری سال 1391، با همدلی و صداقت اعلام می­داریم که با توجه به تأکیدات موکّد مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی خامنه­ ای(مدظله‌العالی) و ادای دین به آرمان­های شهدای دفاع مقدس و همچنین نظر به شرایط حساس کشورمان ایران نسبت به تحولات منطقه و اعتقاد به اصل حضور گسترده مردم که ضامن تحقق پیشرفت و عدالت است و در ادامۀ شیرینی حضور پرشور و شعور ملت متعهد ایران در روز 24 خرداد ماه 1392، همه با هم در پای صندوق­های رای حاضر شده و با تکیه بر ویژگی­های ولایت­مداری، مدیریت،کارآمدی، تعهد، عقلانیت، تخصص، درایت، شجاعت، صداقت و عمل­گرایی، رأی خود را به صندوق خواهیم انداخت.

باشد که با فشردن مجدد دست­های هم، نمادی دیگر از تبلور عظمت ملی و شعور سیاسی ملت جوان و فرهیختۀ ایران را به جهان و جهانیان عرضه نماییم.

با آرزوی توفیق روزافزون برای ملت عزیزمان ایران

دانشجویان نمونه کشوری سال 1391

6 خرداد 1392


منبع : چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...