گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۹۹ مورد

برگزاری نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه های علوم پزشکی کشور

شنبه ٣ اسفند ١٣٩٢ ساعت ٨:٣١ ق.ظ   ( بازدید : 1123 نفر )


نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار می شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی ؛ رشته های کتبی شامل ترجمه و مفردات ، آشنایی با مفاهیم قرآنی، قرآن شناسی، سیره معصومین(ع)، آشنایی با احادیث و ادعیه ، احکام و رشته های بخش شفاهی شامل : ترتیل، تحقیق، حفظ سور مفاتیح‌الجنان، حفظ 1 جزء، حفظ 3 جزء پیوسته، حفظ 5 جزء پیوسته، حفظ 10 جزء پیوسته، حفظ 20 جزء پیوسته، حفظ کل قرآن‌کریم، اذان، مداحی، تواشیح، دعاخوانی، آیین سخنوری می باشد.

سهمیه اختصاص یافته تنها مختص به بخش شفاهی قرآن می باشد داوطلبین در سایر بخش‌ها بدون درنظر گرفتن این سهمیه می‌توانند در جشنواره ثبت نام داشته باشند.

اساتید و کارکنان علاقمند به شرکت در بخش پژوهشی نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت(ع) می‌توانند در رشته های تالیف کتاب، تحقیق و مقاله با موضوع قرآن و طب در پایگاه اطلاع رسانی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت ثبت‌نام کرده و ضمن آپلود آن در پرتال سایت ، لوح فشرده آن را حداکثر تا اواخر اردیبهشت ماه به مرکز قرآن و عترت وزارت متبوع ارسال نمایند.

دانشجویان علاقمند به شرکت در بخش پژوهشی می‌توانند همزمان با برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی در رشته هایی که تمایل دارند شرکت نمایند.

آمار ثبت نام کنندگان تا این لحظه 33 نفر می باشد  که بطور حتم پس از اطلاع رسانی مانند سنوات گذشته افزایش خواهد یافت.

 


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...