گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۵۷ مورد

پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت روز دندانپزشک

شنبه ٢٣ فروردین ١٣٩٩ ساعت ٩:٥٨ ق.ظ   ( بازدید : 307 نفر )


سرپرست دانشگاه علوم پزشكي خراسان شمالي در پیامی فرا رسیدن ۲۳ فروردین روز دندانپزشک را به خدمتگزاران در این عرصه تبریک گفت.

به گزارش وب دا، متن پیام تبریک دکتر سید احمد هاشمی به این شرح است:

بسمه تعالی

دندانپزشکی یک علم تخصصی در بین اعضای تیم سلامت شناخته می شود؛ که سلامت دهان و دندان را به عنوان عاملی مهم در سلامتی اعم از جسمی و روحی، زیبایی و ادا کردن صحیح  کلمات میداند. همچنین به وسیله این علم می‌توان سطح سلامت، پیشگیری و آموزش روش‌های بهداشتی را به افراد جامعه ارایه داد و بسیاری از بیماری‌ها را در مراحل اولیه شناخت و مانع پیشرفت آن شد.

امسال در حالی روز دندانپزشک را گرامی میداریم که متاسفانه شیوع ویروس کرونا بر خدمات دهی این قشر خدمتگزار بخصوص در مناطق کمتر برخوردار و آسیب پذیر سایه افکنده است.

اینجانب روز دندانپزشک را به جامعه دندانپزشکی، بویژه استادان، اعضای هیأت علمی، دندانپزشکان، دانشجویان و کارکنان عزیز دانشکده دندانپزشکی و معاونت بهداشتی، تبریک گفته، امیدوارم با همکاری و همدلی شما عزیزان، بتوانیم گام های بلند و استواری را در راستای حفظ سلامت دهان و دندان افراد جامعه برداشته و برگ زرین دیگری بر کارنامه درخشان و پرافتخار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیافزاییم.

 

دکتر سید احمد هاشمی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...