گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۷ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶ مورد

برای نخستین بار در حوزه سلامت دهان و دندان طراحی و نصب بیش از 10 طرح آموزشی در حوزه سلامت در میادین شهر بجنورد انجام گرفت

چهارشنبه ١٣ اردیبهشت ١٣٩٦ ساعت ١٣:٣٢ ب.ظ   ( بازدید : 508 نفر )


رییس دانشکده دندانپزشکی بجنورد از طراحی بیش از 10 طرح آموزشی سلامت در قالب بنر  توسط دانشجویان دندانپزشکی و نصب رایگان این طرح ها توسط شهرداری در میادین شهر خبر داد.
دکتر جعفری با اشاره به این که طی تفاهم نامه ای با معاونت فرهنگی شهرداری بجنورد و دانشکده دندانپزشکی مبنی بر نصب رایگان طرح های سلامت در حوزه دندانپزشکی در جایگاه های تبلیغاتی سطح شهر افزود :در این راستا طی فراخوان  از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دعوت شد در طراحی طرح ها  مشارکت داشته باشند که این اقدام با استقبال رو به رو شد به طوری که بیش از 30 طرح به دبیرخانه این دانشکده تحویل داده شد.
وی ادامه داد : از میان طرح های اجرا شده 10 اثر برتر انتخاب و طرح ها جهت نصب تحویل معاونت فرهنگی شهرداری بجنورد قرار گرفت و از اثرات برتر نیز تقدیر به عمل آمد.
رییس دانشکده دندانپزشکی بجنورد با اشاره به لزوم تبلیغات محیطی در خصوص پیشگیری  و مراقبت از دندان افزود :نصب این طرح ها  که هر کدام پیامی را در حوزه سلامت  دهان و دندان انعکاس می دهد در سطح شهر بازخورد مناسبی در میان شهروندان داشته است .
دکتر جعفری همچنین از حمایت معاونت فرهنگی شهرداری بجنورد در خصوص همکاری و مشارکت در این اجرای این طرح نیز  تقدیر و تشکر نمودند.

 


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...