گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۶۵ مورد

برگزاری مراسم پر فیض زیارت عاشورا و نشست بصیرتی به مناسبت یوم ا... 9 دی

شنبه ١١ دی ١٣٩٥ ساعت ١٠:٩ ق.ظ   ( بازدید : 205 نفر )


مراسم پر فیض زیارت عاشورا و نشست بصیرتی به مناسبت یوم ا... 9 دی در مسجد دانشگاه برگزار شد.

به گزارش وبدا سردار «آسودی»مشاور محترم نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین ، بیداری اسلامی و محقق شدن پیروزی های جبهه مقاومت را به واسطه حماسه 9 دی عنوان کرد و اظهار داشت : در حماسه 9 دی مانند فتح و آزادسازی خرمشهر دست خدا امدادرسان بود و این حماسه را خداوند متجلی ساخت .

وی تصریح کرد : بیش از 230 هزار شهید خون خود را نثار کرده اند تا امنیت پایدار در این مرز و بوم برقرار شود و فتنه گران باید بدانند که اجازه نمی دهیم کوچک ترین خدشه ای به این امنیت وارد آید .

وی گفت :برخی بر این مسئله پافشاری می کنند که مسئله را تمام کنید و فتنه فتنه نکنید ؛ که در جواب ایشان باید گفت این که شیعه و اسلام قرن ها زنده و پویاست به این خاطر است که حماسه عاشورا هیچگاه فراموش نشد.

وی خاطرنشان کرد :20 سال تلاش ، طراحی ، برنامه ریزی و نتیجه اتاق فکرهای صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی که طی فتنه 88 نمود پیدا کرد ؛ با مدیریت استراتژیک و روشنگری مقام معظم رهبری که تهدیدها را شناختند ، مهار کردند و به زمین دشمن منتقل نمودند و بیداری جهان اسلام و جنبش های مختلف جهانی را در پی داشت ،نقش بر آب شد .

سردار «آسودی» تاکید کرد : باید ابعاد مختلف این فتنه را بشناسیم و با بصیرت و هوشیاری از دستاوردهای ارزشمند امام راحل و نظام جمهوری اسلامی محافظت نماییم .

رئیس دانشگاه نیز در ادامه فتنه 88 را هجمه رسانه ای بزرگ غرب عنوان کرد که نگاه ظریف و دقیق رهبری به استراتژی نظام و همراهی و هوشیاری مردم توانست آن را خنثی نماید .

دکتر « گلمکانی» تصریح کرد :نظام جمهوری اسلامی ایران پر صلابت و استوار به جهان ثابت کرد که اسلام می تواند یک الگوی موفق حکومت داری در قرن بیست و یکم ارائه دهد و توانستیم گفتمان اسلامی و بیداری اسلامی را جهانی کنیم .

وی اظهار داشت : به تمامی کسانی که در راه اعتلای نام ایران و قداست نظام اسلامی گام برداشته اند و به روح بلند امام راحل و شهدای انقلاب ،دفاع مقدس و مدافع حرم و رهبر فرزانه انقلاب و خدمتگزاران مردم در دولت تدبیر و امید درود می فرستیم .


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...