گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۹۸ مورد

رئیس دانشکده دندانپزشکی بجنورد :ورود به کلینیک دانشجویان دندانپزشکی ورودی مهر 1391

سه شنبه ٦ مهر ١٣٩٥ ساعت ١٣:٦ ب.ظ   ( بازدید : 611 نفر )


رییس دانشکده دندانپزشکی با اشاره به این که 28 نفر از دانشجویان از مهرماه امسال وارد کلینیک دندانپزشکی مرکز استان شده اند گفت : این دانشجویان در معیت استاد و اعضای هیئت علمی دانشکده اقدام به خدمات دندانپزشکی شامل ترمیم ، درمان ریشه ،پروتز متحرک و بخش داندانپزشکی اطفال اقدام می کنند.

دکتر احسان جعفری در حاشیه بازدید از عملکرد دانشجویان ضمن تبریک به دانشجویان برای ورود به مرحله جدید از زندگی تحصیلی خود به ارائه توضیحاتی در خصوص درس مهارتهای ارتباطی و اخلاق حرفه ای پرداختند .

وی ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع دانشجویان، آرزوی آینده ای درخشان برای ایشان داشت و گفت که خود شما مؤثرترین فرد در ساخت آینده خود هستید.

وی حرفه پزشکی را مقدس دانست و براخلاق حرفه ای تأکید داشت و لباس پزشکی را که لباس دوستی ، اعتماد ، محبت و مهربانی است ، نعمتی از جانب خدا برای دانشجویان دانست که باید قدردان آن باشند.

رییس دانشکده دندانپزشکی از دانشجویان خواست که رعایت احترام بیماران را به ویژه در دانشکده داشته باشند و آنچه را که برای خود و خانواده خود شایسته می دانند برای بیماران نیز در نظر بگیرند و رعایت این مسئله را عامل مهم در موفقیت دانشجویان در حرفه دندانپزشکی عنوان کرد.


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...