گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۳ مورد

برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان دندانپزشکی

دوشنبه ١ بهمن ١٣٩٧ ساعت ١١:٤ ق.ظ   ( بازدید : 376 نفر )


جشن دانش آموختگی دانشجویان دندانپزشکی ورودی ٩١ دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در مورخه چهارشنبه 97/10/26 در تالار داریوش برگزار شد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی گفت: شادمانی و جشن امروز حاصل تلاش فراوان و گذراندن روزهای سخت و پرتلاش دانشجویان و مسئولان دانشگاه است.

دکتر احسان جعفری افزود: تلاش دانشجویان دندانپزشکی ورودی ٩١ محدود به دانشکده نبود و آن ها تمام وظایف و رسالتی که در بحث آموزش داشتند را با سربلندی و نگاهی فراتر به پایان رساندند .
وی تصریح کرد: اولین گروه دانشجویان دندانپزشکی با توجه به مشکلات و سختی ها ، نه تنها ناامید نشدند بلکه با صبوری ، به اهداف و وظایف اجتماعی خود ادامه دادند و خرسندیم که امروز ثمره ٦ سال تلاش خود را شاهد هستند.
وی عِرق ملی، مسئولیت پذیری ، تلاش بی وقفه و هدفمند بودن این دانشجویان را بی نظیر عنوان کرد و اظهار داشت: شرکت در اردوهای جهادی و ارائه خدمات درمانی و آموزش های سلامتی توسط این دانشجویان بی نظیر بود.
وی عنوان کرد: پایان این دوره شروع مسئولیت در قبال جامعه برای اعتلای آگاهی و سلامت مردم است.
وی دانشجویان ورودی ٩١ را لگویی ارزشمند برای دیگر دانشجویان معرفی و تأکید کرد: امیدوارم از این پس نیز با آغاز مسئولیت در قبال جامعه خود به عنوان یک دندانپزشک، همواره تلاش برای رشد و ارتقاء را سرلوحه زندگی خود قرار دهید.
وی خاطرنشان کرد: باور دارم نخستین فارغ التحصیلان دانشکده دندانپزشکی، دندانپزشکانی الگو و نمونه خواهند شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز در این مراسم بیان داشت: بهداشت دهان و دندان جزئی از اجزای اصلی تعیین کننده سلامت مردم و بسیار حائز اهمیت است.

دکتر فریمان ابراهیم زاده افزود: اتفاقات بسیار مهمی در زمینه تأمین بهداشت و درمان به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی رخ داده است.

وی تصریح کرد: تغییرات چشمگیری در حوزه خدمات دندانپزشکی و بهداشت دهان و دندان و شاخص مهم dmft کودکان ١٢ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشتیم.
وی از اجرای طرح وارنیش فلوراید برای بیش از ١٠٠ هزار دانش آموز طی ٦ ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت: از ٧٩ مرکز جامع سلامت استان، ٤٨ مرکز خدمات بهداشت و دهان و دندان ارائه می دهند.
وی به افزایش چشمگیر تعداد دندانپزشکان و راه اندازی دانشکده دندانپزشکی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: از ٢٧ دانش آموخته دندانپزشکی دانشگاه، ١٤ نفر تعهد خدمتی دارند و در آینده نه چندان دور تمام مناطق روستایی از خدمات دندانپزشکی برخوردار خواهند شد.


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...