گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۴۹ مورد

بیانیه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به مناسبت یوم ا... سیزده‌آبان

یكشنبه ١٣ آبان ١٣٩٧ ساعت ١٢:٢١ ب.ظ   ( بازدید : 282 نفر )


بسم الله الرحمن الرحیم

«واَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة / هر نيرويى در قدرت داريد، براى مقابله با دشمنان‏ آماده سازيد»

                                                                                                                              آیه 60 سوره انفال

 ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی و روزی است که حماسه حضور ملت بزرگ ایران دیگرباره نمایان می شود و تجلی آن در راهپیمایی ۱۳ آبان خط بطلان برتمام یاوه گویی های مستکبرین خواهد کشید .

این روز نماد محکومیت استبداد و خودکامگی سیاستمداران کاخ سفید است و فریاد رسای "مرگ بر آمریکا" پاسخ کوبنده ای به مواضع متزلزل و سخیف رئیس جمهور آمریکا در رابطه با ایران اسلامی می باشد؛ سخنانی که نشان دهنده عمق کینه توزی و عداوت استکبار جهانی نسبت به انقلاب اسلامی و نگرانی و استیصال آنان از اقتدار و نفوذ روزافزون جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است و به جز خواری و انزوای بیشتر استکبار در عرصه بین المللی ،نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.

امروز ما دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ؛ اساتید و دانشجویان متعهد و مومن این مرز و بوم هم پیمان با همه آحاد مردم شریف استان، با حضور حماسی خود در راهپیمایی ١٣ آبان، جواب یاوه گویی ها و آتش افروزی های دشمنان نظام که برخاسته از خوی سلطه طلبی جاهلانه دولتمردان آمریکایی می باشد را محکوم می نماییم و بد عهدی های مکرر و نقض حقوق بشر در اقصی نقاط جهان را با طنین انداز کردن شعار " مرگ بر آمریکا " به گوش عالم خواهیم رساند .                       والسلام علی من اتبع الهدی             ستاد گرامیداشت یوم ا... ۱۳ آبان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...