گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶ مورد

ارائه هزینه های کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانشگاه با تعرفه دولتی 30 درصد کمتر از هزینه های بخش خصوصی

پنج شنبه ١٥ شهریور ١٣٩٧ ساعت ١٣:١١ ب.ظ   ( بازدید : 1779 نفر )


هزينه هاي كلينيك تخصصي دندانپزشکی دانشگاه با تعرفه دولتی و٣٠ درصد كمتر از هزينه هاي درمان در بخش خصوصی و در مطب متخصصين ارائه می شود .

به گزارش پايگاه خبري وب دا، رئيس كلينيك تخصصي دندانپزشکی دانشگاه با بیان اين مطلب گفت: با توجه به اين كه قيمت مواد مصرفي ٥٠ درصد افزايش يافته اما بر هزينه هاي كلينيك حداكثر ٢٠ درصد افزوده شده است.
دكتر" آقايي" از وجود ٢٨ يونيت دندانپزشكي در كلينيك خبر داد و عنوان كرد: بزرگ ترين مشكل كلينيك كمبود فضا است كه با راه اندازي مركز تجميع دندانپزشكي اين مشكل هم مرتفع مي شود.
وي تصريح كرد: نوبت دهي در اين كلينيك به شكل حضوري است و بيمار بايد در ابتدا توسط دندانپزشک متخصص تشخيص معاينه شود و با توجه به اولويت كار درماني و ثبت در پرونده ،اقدامات درماني مورد نياز براي وي آغاز شود.
وي اظهار داشت: با راه اندازي دستگاه opg در كلينيك ، مشكلات بيماران به حداقل رسيد و ديگر نيازي نيست بیماران براي انجام خدمات راديولوژي به سطح شهر بروند.
وي خاطرنشان كرد: به طور ميانگين روزانه ١٠٠ تا١٥٠ نفر براي معاينه به كلينيك مراجعه مي كنند كه از اين تعداد براي ٣٠ تا٥٠ نفر خدمات دندانپزشكي انجام مي شود.


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...