گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۲۴ مورد

نخستین همایش استانی دانشجویان خراسان شمالی در حیطه سلامت برگزار شد

سه شنبه ١٨ آذر ١٣٩٣ ساعت ٩:١٥ ق.ظ   ( بازدید : 620 نفر )


نخستین همایش استانی دانشجویان خراسان شمالی در حیطه سلامت به مناسبت هفته پژوهش و روز دانشجو برگزار شد.

 

 

 

 

 

نخستین همایش استانی دانشجویان خراسان شمالی در حیطه سلامت با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاون محترم آموزشی و سایر معاونین، مدیران و اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، رئیس دانشگاه در این همایش و درجمع دانشجویان، اساتید و اعضای هئیت علمی در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه اظهار داشت: دانشجویان کشور ما در همه مقاطع اثر گذار هستند و نگاه مثبت دولت به دانشجویان بیش از گذشته است.

دکتر «ابراهیم گلمکانی» افزود: دانشجویان نه تنها در عرصه های علمی باید تلاش کنند بلکه باید به عنوان قشر جوان، خلاق و متفکر جامعه در همه عرصه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی اثر گذار باشند.

وی تصریح کرد: از نظر تولیدات علمی ـ پژوهشی و تولید مقاله رشد خوبی داشته ایم و این نقطه قوتی است اما ارزیابی های عمیق تر نشان می دهد نگاه محتوایی ما به تولیدات علمی و مقالات محدود است.

وی با بیان این که جزو 20 کشور برتر تولید کننده مقاله هستیم، عنوان کرد: امروزه نگاه به سمت تحقیقاتی است که کاربرد و اثرگذاری بیشتر داشته باشد.

وی اظهار داشت: بخشی از تغییر رویکردها و اثر گذاری ها به عهده  مسئولان و دانشجویان است و باید نگاه پژوهشی را در فارغ التحصیلان ارتقاء دهیم.

وی خاطر نشان کرد: این همایش ها می تواند فرصت خوب و مناسبی برای نهادینه کردن نگاه های پژوهشی ـ تحقیقاتی باشد.

دکتر«گلمکانی» گفت: دانشجویان ما توانایی تحقق بخشیدن به این امر مهم را دارند و امید داریم این حرکت ها را بیش از گذشته شاهد باشیم و فضای دانشجویی ما روز به روز اثر گذارتر، فعال تر و شاداب تر شود.

دبیر علمی همایش پژوهشی نیز گفت: امیدواریم آغاز هفته ملی پژوهش در روز دانشجو سرآغاز حرکت های بزرگ و تاثیر گذارتر باشد.

دکتر « شهریار احمد پور» افزود: بستر سازی و آشنایی دانشجویان با محیط پژوهشی، تاثیر ایده های نو در دراز مدت، تکامل و ارائه کار بهتر در آینده و ... از اهداف اصلی برگزاری این همایش به شمار می رود.

وی با بیان این که استقبال از همایش دور از انتظار بود، تصریح کرد: 200 کار پژوهشی به شکل چکیده به دبیرخانه ارسال شد که در این همایش به صورت پوستر و سخنرانی در طی 2 روز و در 5 پنل مجزا ارائه می شود.

وی اظهار داشت: از 115 پوستر که به شکل الکترونیک ارائه می شود، 5 پوستر را به عنوان برتر انتخاب می کنیم.

 

 

 

 

 


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...