گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۱ مورد

پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به مناسبت روز جوان

دوشنبه ١٨ فروردین ١٣٩٩ ساعت ١٢:٢٤ ب.ظ   ( بازدید : 314 نفر )


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به صدور پیامی میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.

به گزارش وبدا, متن پیام دکتر سید احمد هاشمی بدین شرح است:

بسمه تعالی

یازدهم شعبان مصادف با میلاد با سعادت جوان حماسه ساز کربلا، حضرت علی اکبر (ع) که به عنوان روز جوان نامگذاری شده است، به همه ی جوانان عزیز، بخصوص دانشجویان و همکاران فرهیخته و متعهد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تبریک و تهنیت می گویم.

جوانی فرصتی است که بر خلاف بسیاری از فرصت های دیگر،  تنها یک بار در اختیار همه قرار می‌گیرد و چون به انجام خویش برسد، هرگز امکان تکرار نخواهد داشت. کشور ما جوانان بی نظیری دارد جوانانی که لیاقت و شایستگی خود را در هشت سال دفاع مقدس به رخ همه کشیدند. جوانی که تمام امکانات خود را رها کرد و برای دفاع از کشورش به جنگ رفت.

امروز نیز در سنگری دیگر و در قامت مدافعان سلامت، در نبرد با ویروس منحوس کرونا این جوانان هستند که دوشادوش همرزمان خود شبانه روزی برای پیروزی در این جنگ سینه سپر کردند و مجاهدانه در تلاش هستند.

اینجانب ضمن شادباش این روز فرخنده، سلامتی و بهروزی تمام جوانان، بویژه جوانان فعال در حوزه سلامت به خصوص در دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی را از خداوند متعال خواهانم و امیدوارم، با تلاش ها و فداکاری های شما جوانان برومند که در مراکز بهداشتی و درمانی استان مشغول نبرد با ویروس کرونا هستید، هر چه سریعتر بر این مهم فائق آیید و آرامش و آسایش را به خانه های مردم این استان و کشور به ارمغان آوردید.

 

دکتر سید احمد هاشمی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...