گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶۵ مورد

گزارش امور رفاهی دانشجویان پیرامون سبد کالای دانشجویان متاهل

دوشنبه ٧ بهمن ١٣٩٢ ساعت ١٠:٤١ ق.ظ   ( بازدید : 764 نفر )


با توجه به بررسي به عمل آمده، لیست اسامی دانشجویان متاهل توسط معاونت محترم آموزشی وزارت بهداشت از سامانه الكترونيكي سما استخراج و به معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال گردیده است.

به گزارش روابط عمومي معاونت دانشجويي و فرهنگي سرکار خانم جهانگیری مسوول اداره امور رفاهی دانشجويان وزارت بهداشت اعلام كرد: با توجه به بررسي به عمل آمده، لیست اسامی دانشجویان متاهل توسط معاونت محترم آموزشی وزارت بهداشت از سامانه الكترونيكي سما استخراج و به معاونت رفاه اجتماعی  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال گردیده است.

 وی افزود، پس از پيگيري و مذاکرات به عمل آمده با توجه به اينكه  معاونت اجرایی ستاد بسیج اقتصادی کشور نسبت به اخذ  آمار و لیست اسامی دانشجویان متاهل  از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت اقدام نموده است   به همین منظور سامانه ثبت اطلاعات بر روی سایت معاونت دانشجویی و فرهنگی راه اندازی شد.

جهانگيري گفت: معاونت هاي دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ها لازم است با استفاده از نام كاربري و رمز عبوري كه براي بانك شناسنامه خوابگاهها از پیش تعيين شده است با مراجعه به لينك ذيل نسبت به ثبت و ارسال اسامي دانشجويان حداکثر تا تاریخ ششم بهمن  اقدام نمايند .

مسوول امور رفاهي دانشجويان اعلام كرد: ساز و كار اجرايي، فرآيند و شيوه ي توزيع سبد كالا هنوز از سوي مقامات ذيربط اعلام نشده است و سازمانهاي مسوول اجراي اين طرح در حال جمع اوري اطلاعات مي باشند. هر گونه گزارش و خبر تكميلي مرتبط با اين موضوع متعاقبا اعلام خواهد شد.


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...