گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۶۰ مورد

برگزاری آیین معارفه دانشجویان ورودی جدید در محل اردوگاه فرهنگی تفریحی دانشگاه در رویین اسفراین

یكشنبه ١١ مهر ١٣٩٥ ساعت ١٣:٨ ب.ظ   ( بازدید : 705 نفر )


ه گزارش وب دا در این آیین رییس دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به دانشجویان ورودی جدید ،اظهار داشت:قبولی در دانشگاه نقطه عطفی در زندگی دانشجویان است.

دکتر"ابراهیم گلمکانی"تصریح کرد:دستمایه کار همه ما در حوزه سلامت در یک امر مشترک است و آن این است که به انسان که جانشین خداست خدمت نماییم.

به گفته وی آرمان خواهی دانشجو با ارزش است و دانشجویان باید سعی کنند آرمان خواهی را با شور جوانی همراه کنند.

به گفته وی در حوزه پژوهشی و تولید علم این دانشگاه در رتبه 16 کشور قرار دارد و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی هنوز دانشگاهی نوپاست و در همه حوزه ها به تلاش و پویایی نیاز دارد .

وی اظهار داشت:دولت تدبیر و امید اهمیت خاصی به حوزه سلامت کشور قائل است و در قالب طرح بزرگ تحول سلامت بسیاری از پرداخت های مردم را کاهش داده است.

وی افزود:با راه اندازی دو بیمارستان آموزشی در بجنورد و شیروان تحول خوبی در حوزه درمان و آموزش دانشگاه خواهیم داشت.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز در ادامه افزود:دانشگاه ها در سراسر دنیا مطابق متون علمی در 3 کارکرد آموزشی،پژوهشی و ارایه خدمات به جامعه فعالیت می کنند.

دکتر"فریمان ابراهیم زاده" اظهار داشت:کارکرد آموزشی و پژوهشی کارکرد مهم دانشگاه به منظور ارایه خدمات به جامعه است و همه کارکنان،دانشجویان و مدیران در این راستا مسئولیت دارند.

دکتر"ابراهیم زاده"تصریح کرد:معاونت دانشجویی و فرهنگی عهده دار وظایف و مسئولیت های ارزشمندیست و یکی از مهم ترین اهداف آن افزایش روحیه خودباوری ،گسترش باورها و ارزش های اسلامی و افزایش عزت نفس در دانشجویان و امید به آینده است.

وی ازبرنامه های این معاونت به ایجاد کانون قرآن و عترت، کانون نشریات دانشجویی،تشکل های سیاسی و فرهنگی،انجمن های علمی اشاره کرد و گفت:انتظار داریم دانشجویان در حوزه های مختلف ورود پیدا کرده و به این موارد توجه کنند تا احساس مسئولیت و خودباوری در دانشجویان افزایش یابد.

بر پایه این گزارش در ادامه مراسم برنامه های متنوعی به اجرا در آمد و دربخشی از مراسم نیز سوگند نامه دانشجویان جدیدالورود توسط معاون آموزشی دانشگاه و همراهی دانشجویان  قرائت شد.


منبع : دانشکده دندانپزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...